4.500 m² LQ-strong voor Vireo Kwekerij

Binnenkort groeien de Hedera’s van Vireo Kwekerij in De Kwakel onder ruim 4.500 m² 6-wandige LQ-Strong polycarbonaatplaten. Elk jaar worden hier ruim 9 miljoen Hedera’s gekweekt, in wel 25 verschillende soorten en maten. Al eerder hebben wij mogen leveren aan deze mooie kas, die nu uitgebreid wordt. Zowel heldere als witte uitvoeringen van onze LQ-Strong platen zullen hier voor een optimaal succes-klimaat zorgen.

Programma Vervanging Treinbeveiliging (PVT) Weert

Voor het ProRail project Programma Vervanging Treinbeveiliging (PVT) Weert mogen wij onder andere 30 KM HDPE glasvezelkabelbeschermingsbuis Ø40x3.7mm, 57 KM Prefab buis Ø40 gevuld met microducts 5x10mm leveren. Ook overige producten zoals PP-HM Persboorbuizen, trekputten voor in het perron en PE Kabelafdekband worden in dit project gebruikt.....

LQ-wood terras bij kinderdagverblijf Eigen Wijs in Ede

Sinds 4 maanden ligt er een terras van LQ-wood Resysta planken op het speelbalkon bij Kinderdagverblijf Eigen Wijs te Ede. LQ-wood bestaat voor 60% uit rijstvlies hulzen, gemengd met 22% zout en 18% minerale oliën. Het is een extreem duurzaam, slijtvast, kleurvast en vooral een milieuvriendelijk product.....

SEGMENT: Buitenleven

Producten: LQ-wood

Boompjeskade Rotterdam

De Boompjeskade is onderdeel van het “groene lint langs de Maas”, een prachtige groenstrook die door iedereen gebruikt kan worden als park, evenemententerrein of loungeplek. Voor dit bijzondere project leverde LQ kunststoffen massieve acrylaat platen in een dikte van 25 mm. De kleur werd in overleg met de opdrachtgever nauwkeurig bepaald om precies dát effect te verkrijgen dat de opdrachtgever voor ogen had.......

Doorstroom Station Utrecht Centraal

LQ Kunststoffen heeft de afgelopen jaren de opdracht gehad voor DSSU. Dit is een project van Prorail. De bouwcombinatie U-centRaal vof, bestaat uit VolkerRail en BAM Rail. Het project bestaat uit het vernieuwen van het belangrijkste spoorknooppunt Utrecht Centraal. Het is een van de omvangrijkste en meest complexe spoorprojecten ooit......